09:15

Wyniki konkursu z Inką


Serdecznie dziękuję wszystkim za udział w konkursie. 
Spośród Waszych opowieści wybrałam dwie, które najbardziej mnie urzekły. 

Zestawy Inki pojadą do:

Izy - chętnie napiłabym się z Wami Inki w Waszej ciepłej kuchni, wpatrując się w śnieg za oknem.
Mam nadzieję, że nowy kubeczek również przypadnie córeczce do gustu :)

"Takie idealne śniadanie z Inką przygotowałabym dla mojej młodszej córeczki, smakoszki Inki. Zawsze prosi "mamo a zrobisz mi kawki w kubeczku z kotkiem?" I jak tu nie ulec takiemu pytaniu. Na takie idealne śniadanie upiekłabym domową chałkę, posmarowała masłem i polała miodem. Do tego do picia Inka obowiązkowo na mleku nie na wodzie. To wymarzone śniadanie mojej czterolatki. A gdzie bym podała? Oczywiście w kuchni przy naszym stole, który nie tylko służy podczas posiłków, ale idealnie sprawdza się przy rysowaniu, lepieniu z plasteliny itp. A jakby jeszcze za oknem padał śnieg to córeczka byłaby zachwycona. Może już niedługo :)"

Jakuba Ronina - dziękuję za zabawny, a zarazem pełen romantyzmu wierszyk. Mam nadzieję, że kubeczek trafi do żony, a mąż będzie robił śniadaniowe zakupy (przyda mu się do tego nowa torba) i nadal podawał romantyczne śniadania :) Oczywiście z Inką :)


Pewnej nocy miałem sen
Przyśnił mi się cudny dzień
Wraz ze słońcem, które wstało
coś mi w głowie zaświtało
Z łóżka szybko wyskoczyłem
lecz Kochanej nie zbudziłem
Po cichutku do łazienki
(by jak co dzień dbać o wdzięki)
I za minut równych trzy
zamykałem cicho drzwi

Teraz szybko do piekarni
Ulubionej-przy latarni
Po rogale wypieczone
czarnym makiem ozdobione
W domu koszyk wiklinowy
ten po babci-piknikowy
Ze staraniem zapakuje 
I pójdziemy wprost na plaże
na śniadanie z moich marzeń

Na tej plaży tylko my,
więc rozkładam kocyk w mig
I wyjmuje jak we śnie
rogaliki,twaróg,dżem
termos z kawa ulubiona-
- Inka miodem posłodzoną 

Patrząc w morze przytuleni-
-zjedliśmy twaróg i cały dżemik
Ukochana pyta miło
Czy coś jeszcze w koszu się skryło
Więc wyciągam drżącą ręką 
Maluteńkie cud pudełko
W pudełeczku ten pierścionek
co ozdobi przyszłą żonę
I wyznaje miłość wielką
zakończoną zapytaniem 
Czy już dzisiaj i na zawszę
Ukochana mą zostanie

Od dwóch lat już z moją żoną 
wspominamy tamten dzień 
I mówimy tak co rano, 
że śniadanie ważna rzecz 

Jeszcze raz gratuluję, a Zwycięzców proszę o przesłanie adresów do wysyłki na a.cirin@wp.pl

2 komentarze: